Повернення
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки, згідно «Закону про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, бруду, на колесах коляски немає потертостей або подряпин від їзди по асфальту і т.п.;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обміняти або повернути товар можна за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 154, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 19-00, в суботу з 10-00 до 14-00.
Перед тим як їхати, обов'язково зателефонуйте менеджеру і домовтеся про зустріч!
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду придбаного товару, його упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- порушена збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
- ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
Зверніть увагу:
Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1 642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005.
Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172.
Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.
До таких товарів відносяться:
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- білизна постільна;
- товари в аерозольній упаковці;